Most stylish restaurant in Warsaw - contest!

Lubicie jadać poza domem? Ja muszę przyznać, że ostatnio zdarza mi się to bardzo rzadko, głównie przez brak czasu. Jeżeli wychodzę gdzieś ze znajomymi, wybieram raczej stylowe miejsca. W końcu je się także oczami! Nie znam też jeszcze zbyt wielu fajnych miejsc w Warszawie, ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni, ponieważ zostałem właśnie posiadaczem przewodnika Go Out. Z tej okazji mam dla Was niespodziankę! Dwoje z Was będzie mogło wygrać taką publikację o wartości ok. 200 zł! Zasady konkursu poniżej.



Concept 13, source: http://www.likusrestauracje.pl





source: Pinterest



Go Out to przewodnik po warszawskich restauracjach, połączony z systemem rabatowym do ponad 100 miejsc. Dzięki niemu możecie sporo zaoszczędzić, ponieważ pozwala on na zakup dań za symboliczną złotówkę! Więcej informacji znajdziecie na stronie internetowej publikacji: Go-Out.com.pl. Zamieszczona jest tam także dokładna mapa miejsc, w których zniżki obowiązują.
Aby zdobyć taką książkę wystarczy, że w komentarzu pod postem napiszecie, która z warszawskich restauracji jest według Was najbardziej stylowa i dlaczego. Podajcie też swój adres e-mail! Konkurs trwa tylko do 17 listopada więc musicie się spieszyć. Wysyłka przewodnika jest możliwa tylko na terenie Polski. Pamiętajcie też, aby obserwować mnie na Facebooku i Instagramie, gdzie będę wrzucać informacje dotyczące całej akcji. Powodzenia! :)



Źródło zdjęć / source of pictures: Pinterest, LikusRestauracje.pl, Go-Out.com.pl

8 komentarzy:

  1. Indeed! This looks very stylish!

    Greets from the EDELFABRIK
    Chrissie

    OdpowiedzUsuń
  2. Restauracja Papaya i Concept 13. W jednym i w drugim przypadku jest stylowo. Dlaczego ? Fajny, zapadający w pamięci design - zarówno na talerzu jak i w kwestii wystroju wnętrz.

    Pozdrawiam ! :)
    Monika ( mgeca@wp.pl )

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie najbardziej stylową warszawską restauracją jest Belvedere Łazienki Królewskie. Wnętrza, jak i otoczenie zapierają dech w piersi. Podświetlane stoliki, metalowe zasłony, nietypowe antresole spowite w zieleni wyglądają bajecznie! Jedno z piękniejszych miejsc jakie odwiedziłam.

    Agnieszka
    aawarszawa2013@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie , jednym z fajniejszych miejsc na kulinarnej mapie Polski , jest warszawska restauracja Polka , Magdy Gessler, dlaczego ? Lokalizacja, widok na sam Zamek Królewski, niemal serce Warszawy, wystrój, ciepło, przytulnie, kolorowo. Dużo poduszek, to chyba jeden z ulubionych motywów wystroju Pani Magdy, jednym się podoba innym nie, ja uwielbiam jej styl, gust, jej knajpy i każdemu polecam przynajmniej zobaczyć ten lokal ; )

    Pozdrawiam autora Bloga :))

    Izabela
    izabella1987@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Warszawa Wschodnia. Świetny klimat latem, klimat zimą. Styl i klimat gdy jest pusto, styl i klimat gdy jest pełno. Cegła, drewno, światło, przestrzeń, duże okna, zieleń. Bez wątpienia jedna z najbardziej stylowych restauracji na warszawskiej gastro mapie.
    Łukasz Karnecki
    [info@csinterior.com]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wystrój knajp doskonały, szkoda, że za wystrój trzeba płacić dodatkowo 200% ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że kolega chyba pomylił strony

    OdpowiedzUsuń