Glass & metal lanterns - my picks

Lubicie lampiony? Ja bardzo, ale tylko te szklane i minimalistyczne – ewentualnie w kształcie „domków”. Pasują chyba do każdego wnętrza i świetnie sprawdzą się w ogrodzie. Kojarzą mi się z elegancją, klasą oraz ciepłem i przytulnością. Wprowadzają specyficzny klimat i są świetnym źródłem naturalnego światła.  Przygotowałem dla Was zestawienie kilkunastu produktów, które od ręki dostępne są w polskich sklepach lub do kupienia przez Internet. Starałem się ustawić je w podobnej skali, żebyście mogli z łatwością ocenić ich wielkość. Przy wyborze konkretnych lampionów trzymałem się kilku zasad. Dekoracje miały być metalowo-szklane, z jak najmniejszą ilością zdobień i w stonowanej, uniwersalnej kolorystyce (poza kilkoma wyjątkami). Wpisujcie w komentarzach, które Wy byście z przyjemnością kupili.
 
 
Gandia Blasco - od/from 900 PLN (via AmbienteDirect.com)
 

 
Do you like lanterns? I do, but only the glass and minimalist ones (or these looking like small ‘houses’). They probably fit in any interior and look great in a garden as well. I associate them with elegance, style, warmth and cosiness. They can bring the specific climate and are a great source of natural light. I have prepared a compilation of more than a dozen products for you. They all are available in Polish stores or on the Internet. I tried to set them in a similar scale, so that you can easily assess their sizes. I tried to keep few basic rules, while I was choosing lanterns. The decorations were supposed to be made of metal and glass, with the least amount of decorations and toned, universal colors (aside from few exceptions). Write in the comments which of the followings you would like to buy.
 
 
 


 


1. BB Home - 1119 PLN, 2. Flamant - 380 PLN, 3. Tine K Home - 2000 PLN, 4. Tine K Home - 160 PLN, 5. House&More - 145 PLN, 6. BB Home - 639 PLN, 7. BB Home - 789 PLN, 8. Eichholtz - 1239 PLN (via House&More), 9. Imax - 369 PLN (set of 3 - via AllModern.com), 10. Tine K Home - 1900 PLN, 11. Marks&Spencer - 200 PLN, 12. Bloomingville - 200 PLN, 13. Eichholtz - 825 PLN (via House&More), 14. Marks&Spencer - 360 PLN, 15. Design House Stockholm - 210 PLN

 
 
Źródło zdjęć / source of pictures: brands' websites, online stores, House&More

Bed&Breakfast Home: www.bbhome.pl/
Design House Stockholm: www.designhousestockholm.com
Eichholtz: www.eichholtz.com
House&More: houseandmore.pl
Marks&Spencer: www.marksandspencer.com
Tine K Home: www.tinekhome.com

7 komentarzy:

  1. Piękne te lampiony! Ja je uwielbiam i właśnie poszukuję kilku do swojego domu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lampiony, marzy mi sie, żeby przyozdobić nimi swój ogród. Najbardziej podobają mi sie te minimalistyczne: proste w formie, bez żadnych ormanentów. takie jak na zdjciu głównym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te lampiony! Aż z utęsknieniem czekam na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, tylko ceny niektórych są naprawdę wysokie;)

    OdpowiedzUsuń