New York Memories part 1

W dzisiejszym wpisie postanowiłem podzielić się z Wami swoimi prywatnymi zdjęciami z mojej podróży do Nowego Jorku, która miała miejsce aż 8 lat temu! Chciałbym co tydzień dodawać na bloga kolejną serię zdjęć. Skupię się głównie na architekturze, przestrzeniach publicznych, terenach zieleni i, o ile uda mi się znaleźć jakieś ujęcia – na wnętrzach. W Stanach siedziałem ponad miesiąc, dlatego zrobiłem kilka tysięcy zdjęć. Większość nie nadaje się niestety do publikacji – są rozmazane, niewyraźne albo bezsensownie skomponowane (taki ze mnie fotograf :P). Coś fajnego się w każdym bądź razie znajdzie i mam nadzieję, że się spodoba. Zdaję sobie sprawę, że przez 8 lat Nowy Jork strasznie się zmienił, ale i tak zawsze wracam do tych zdjęć z sentymentem. 

In today's post I decided to share with you with my private photos from my trip to New York, which took place eight years ago! I would like to add posts with different series of photos weekly. I will try to focus mainly on architecture, public spaces, green areas and, as far as I can find some shots – on interiors. I spent over a month in the United States, so I've made a few thousands of photos. Most of are not able to be published – they are blurred, indistinct or senselessly composed. I hope to find some cool shots and that you are going to like them. I realize that since last eight years, New York has changed terribly, but I always come back to those shots with a fondness.

 
Bye bye Poland!

 Moje pierwsze zdjęcie na Manhattanie - Muzeum Historii Naturalnej (zdjęcia w kolejnym wpisie)
My first shot on Manhattan - The Museum of Natural History (pics in next post)


Central Park: 

 










Manhattan shots:




    















National Museum of American Indian:






 Statua Wolności i Wyspa Ellis / Statue of Liberty & Ellis Island:





 Walizki, które wyłowiono z Titanica / Suitcases taken from Titanic:


Więcej zdjęć wkrótce / More photos soon... 

0 komentarze:

Prześlij komentarz